76 12 08 90 berg.elnikk@elesco.no

INFORMASJON OM VÅRE TILTAK I FORBINDELSE MED KORONAVIRUSET (COVID-19)

17.03.20: Vi holder åpent og vil hjelpe deg å utbedre hvitevarer og annen hjemmeelektronikk, men med visse begrensninger og forhåndsregler.

Du skal være trygg som kunde hos oss.

Vi følger nøye myndighetenes informasjon og retningslinjer, og har igangsatt følgende tiltak basert på dette. Vi vurderer fortløpende ytterligere tiltak dersom det blir behov.

Samtlige teknikere og ansatte er utstyrt med antibac og våtservietter i sine biler og kontorer. Grundig vask av hender med såpe foretas før og etter hvert kundebesøk. Alle er strengt instruert om å holde avstand til kunder og avstå fra håndhilsning. Dette sender vi deg også en påminnelse om per SMS før besøk.

Vi stoler på at du/dere møter oss med tilsvarende tiltak og informerer oss ved evt smitte, slik at vi sammen tar solidarisk ansvar for å redusere smittefare ovenfor de mest sårbare i samfunnet.

Under ser du praktisk informasjon og alternative løsninger vi kan tilby i disse tider.

  1. Hjemmeservice. Det er best dersom du som kunde kan oppholde deg i annet rom ved oppmøte samt klargjøre apparatet i mest mulig grad for reparasjon, slik at selve reparasjonen går raskest mulig. Vaskemaskiner skal stå på gulv. Ellers skal spesielle monteringer demonteres. Gulvsokler fjernes. Innebygde kjøleskap og oppvaskmaskiner demonteres av oss.
  2. Levering direkte til Verksted. Dersom du ønsker å levere produkt til vårt verksted, kan det avleveres utenfor vårt inngangsparti merket med vårt ordrenummer. Dette må avtales på forhånd. Vi kan også hente inn maskin dersom du ønsker å plassere denne i garasje eller på annen lett tilgjengelig plass. Avstand til kunde og tilgjengelighet vil avgjøre prissetting. Avtales også på forhånd.
  3. Utsatt gruppe? Er du selv i en utsatt gruppe eller ikke ønsker servicebesøk grunnet fare for å bli smittet, så har vi full forståelse for dette. Kontakt oss, så ordner vi ny avtale på når du ønsker besøk av oss.
  4. Smittet eller i karantene? Vi kan selvsagt ikke dra på hjemmebesøk til deg i denne perioden dersom du er smittet eller sitter i karantene. Kontakt oss, så skal vi finne en løsning på hvordan vi kan få utført reparasjon.
---------------------------------------------------------------------------------------------- Tracking Code: Standard (Asynchronous) ----------------------------------------------------------------------------------------------